A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Білокуракинська громада
Луганська область, Білокуракинський район

ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

 

Перелік адміністративних послуг

які надаються через відділ

«Центр надання адміністративних послуг

 Білокуракинської селищної ради»

 

1. Реєстрація прав на нерухоме майно

1.01. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

1.02. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно.

1.03. Надання Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

1.04. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно  та їх обтяжень

1.05. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

1.06. Заборона вчинення реєстраційних дій

1.07. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

1.08. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

2.Реєстрація місця проживання / перебування

2.01. Реєстрація місця проживання особи

     Заява Дитина 

     Заява Дорослий  

2.02. Зняття з реєстрації місця проживання особи

     Заява 

2.03. Реєстрація місця перебування особи

     Заява 

2.04. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

2.05. Видача довідки про склад сім’ї

2.06. Видача довідки  про місце  перебування

2.07. Видача довідки , яка підтверджує факт проживання з громадянином  на момент смерті

 3.Послуги Держгеокадастру 

3.01. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

3.02. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

3.03. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

3.04. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

3.05. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

3.06. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

3.07. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

3.09. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

         витягу з Державного земельного кадастру про:

         - .обмеження у використанні земель

3.10. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

         витягу з Державного земельного кадастру про:

         -  земельну ділянку

3.11. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

         витягу з Державного земельного кадастру про:

         - довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3.12. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

         витягу з Державного земельного кадастру про:

         - викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)

3.13. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

         витягу з Державного земельного кадастру про:

         - копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

3.14. Видача довідки про: 
   наявність та розмір земельної частки (паю) ;

         наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у    межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

3.15. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із    землеустрою

3.16. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель,    землекористувачами, угіддями

3.17. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

3.18. Видача висновку про погодження документації із землеустрою

4.Соціальні послуги

4.01. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

4.02. Надання державної допомоги:

     у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

4.03. Надання державної допомоги:

         при народженні дитини

4.04. Надання державної допомоги:

        при усиновленні дитини

4.05. Надання державної допомоги:

         на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

4.06. Надання державної допомоги:

         на дітей одиноким матерям

4.07. Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

4.08. Надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами

4.09. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

4.10. Надання державної соціальної допомоги на догляд

4.11. Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

4.12. Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку

4.13. Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

4.14. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме

4.15. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня

4.16. Соціальна допомога на дітей – сиріт та дітей, позбавлених  батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам 

4.17. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

 

 

5.Послуги Державної Міграційної служби

5.01. ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ

       З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЕМ

        вперше після досягнення 14-річного віку

5.02. ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ

      З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ

5.03. ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ

      З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ

      у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки)

5.04. ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ

      З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ

      у зв’язку з втратою/викраденням

      паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)

5.05. ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ

      З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ

      у зв’язку з втратою/викраденням

      паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм

5.06. ВКЛЕЮВАННЯ ДО ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ (зразка        1994   року)  ФОТОКАРТКИ ПРИ ДОСЯГНЕННІ 25- І 45-РІЧНОГО ВІКУ

5.07. ВКЛЕЮВАННЯ ДО ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ (зразка 1994 року)  ФОТОКАРТКИ ПРИ ДОСЯГНЕННІ 25- І 45-РІЧНОГО ВІКУ                                       (у разі спливу тридцятиденного строку на звернення для вклеювання фотокартки)

5.08. ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ  ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЕМ

5.09. ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ  ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЕМ у зв’язку з обміном

5.10. ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ  ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЕМ  замість втраченого або викраденого

 6. Земельні питання

6.01. Видача рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності.

      Заява 

6.02. Видача рішення про передачу (надання) у власність земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності.

      Заява 

6.03. Видача рішення  про передачу (надання ) в оренду  земельних ділянок , що  входять до складу спадщини.

      Заява 

6.04. Видача рішення про передачу (надання) у власність земельних ділянок , що перебувають у колективній власності.

      Заява 

6.05. Видача рішення про передачу в  оренду земельних ділянок , що перебувають у колективній власності.

      Заява 

6.06. Видача рішення про поновлення договору оренди землі, що перебуває у комунальній власності.

      Заява 

6.07. Видача рішення про припинення права оренди земельної ділянки, що перебуває у комунальній власності.

      Заява 

6.08. Видача рішення про внесення змін до договору оренди землі.

      Заява 

6.09. Видача рішення про надання згоди на передачу в суборенду земельної ділянки (її частини), що перебуває у комунальній власності.

      Заява 

6.10. Видача рішення про внесення змін до рішення селищної ради або скасування рішення із земельних питань.

      Заява 

6.11. Видача рішення про припинення права постійного користування земельною ділянкою, що перебуває у комунальній власності.

        Заява 

6.12. Видача рішення про затвердження документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі  на місцевості) власника  сертифікату  на право на земельну частку (пай).

       Заява 

6.13. Видача довідки  про наявність  господарства (пасіки).

       

6.14. Видача рішення про надання в постійне користування земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності.

       Заява 

6.15. Видача рішення про надання в оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності.

        Заява 

6.16. Видача рішення про затвердження документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), щодо передачі в оренду.

        Заява 

6.17. Видача  рішення  про надання згоди розпорядників земельних ділянок комунальної власності на поділ та об’єднання  земельних ділянок.

        Заява 

6.18. Видача рішення про затвердження  технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктах, з бонітування грунтів, з економічної оцінки земель.

 

6.19. Видача рішення  про передачу орендованої  земельної ділянки в суборенду.

       Заява 

6.20. Видача рішення про затвердження документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) із земель, що входять до складу спадщини.

       Заява 

6.21. Видача рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки, що перебуває  в  користуванні.

       Заява 

6.22. Видача рішення про встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою ( сервітуту).

 

6.23. Видача рішення про надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіція).

 

6.24. Видача рішення про погодження проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь.

 

6.25. Видача рішення про затвердження документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка надається у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських споруд та для будівництва індивідуального гаражу.

        Заява 

6.26. Видача рішення про затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для городництва.

        Заява 

6.27. Видача рішення про затвердження проекту  землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

          Заява 

6.28. Видача рішення про затвердження документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), щодо передачі в оренду із числа нерозподілених земель колективної власності колишнього КСП.

        Заява 

7.Послуги Пенсійного фонду України *

7.01. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів  Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо).

7.02. Попередній запис до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління.

7.03. Консультування щодо законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення.

7.04. Приймання замовлень на видачу довідок:

  • про розмір пенсії;про перебування на обліку та індивідуальних відомостей про застраховану особу ( за формами ОК5, ОК2, ОК7).

7.05. Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок.

7.06. Видача пенсійного посвідчення.

7.07. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання.

7.08. Приймання документів для проведення  попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок.

7.09. Приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій.

7.10. Приймання заяв та документів щодо:

  • переведення виплати пенсії та прийняття на облік за новим місцем проживання,
  • виплати пенсії за довіреністю,
  • зміни способу виплати пенсії,
  • поновлення виплати пенсії,
  • виплати недоотриманої пенсії.

7.11. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними.

8. Послуги Міністерства внутрішніх справ *

8.01. Реєстрація та перереєстрація транспортних засобів;

8.02. Заміна посвідчення водія;

8.03. Видача міжнародного посвідчення водія;

8.04. Прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.

 

9.Реєстрація бізнесу

9.1. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування).

9.2. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування.

9.3. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).

9.4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування).

9.5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).

9.6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування).

9.7. Державна реєстрація рішення

про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

9.8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).

9.9. Державна реєстрація  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації,

ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування).

9.10. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).

9.11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).

9.12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

9.13. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування).

9.14. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

9.15. Державна реєстрація фізичної особи підприємцем.

9.16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань..

9.17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

9.18. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням.

9.19. Державна реєстрація  змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).

9.20. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

9.21. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, фізичної особи – підприємця.

10. Місцеві  послуги

10.01. Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна.

10.02. Видача довідки про поштову адресу об’єкту нерухомого майна.

10.03. Прийняття рішення про переведення житлового будинку

або житлового приміщення у нежитлові.

10.04. Погодження проведення салютів, феєрверків, інших заходів з використанням вибухових речовин і піротехнічних засобів.

10.05. Видача дозволу на перепоховання останків померлих.

10.06. Видача довідки, про те що дійсно зробив поховання.

10.07. Погодження графіків роботи об’єктів торгівлі,  побутових послуг, громадського харчування.

10.08. Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

10.09. Надання одноразової адресної  грошової допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалась поховати померлого.

10.10. Надання одноразової адресної  грошової допомоги на лікування.

10.11. Надання одноразової адресної  грошової допомоги постраждалим від пожежі,

стихійного лиха, екологічних, техногенних аварій та катастроф.

10.12. Надання одноразової адресної  грошової допомоги  учасникам другої Світової війни, учасникам АТО, учасникам війни, учасникам бойових дій, сім’ї загиблого, потерпілих внаслідок ЧАЕС.

10.13. Надання одноразової адресної  грошової допомоги  соціально-незахищеним верстам населення.

11. Реєстрація громадських формувань

11.01. Реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

11.02. Реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

11.03. Реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

11.04. Реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

11.05. Реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

11.06. Реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.

11.07. Реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації.
11.08. Реєстрація  включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
11.09. Реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
11.10. Реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
11.11. Реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
11.12. Реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
11.13. Реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
11.14. Реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.
11.15. Реєстрація  включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань .
11.16. Реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
11.17. Реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
11.18. Реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
11.19. Реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
11.20. Реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації .
11.21. Реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації.
11.22. Реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання.
11.23. Реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
11.24. Реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
11.25. Реєстрація створення громадського об’єднання.
11.26. Реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання..
11.27. Реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання.
11.28. Реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання.
11.29. Реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації.
11.30. Реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації.
11.31. Реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.
11.32. Реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання.
11.33. Реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.
11.34. Реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
11.35. Реєстрація створення структурного утворення політичної партії .
11.36. Реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
11.37. Реєстрація  рішення про припинення структурного утворення політичної партії.
11.38. Реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.
11.39. Реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.
11.40. Реєстрація  припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації.
11.41. Реєстрація статуту територіальної громади .
11.42. Реєстрація  змін до статуту територіальної громади.
11.43. Послуги з видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади.
11.44. Послуги  зі скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.
11.45. Державна реєстрація  рішення  про відміну рішення про припинення творчої спілки ,  територіального  осередку творчої спілки
11.46. Державна реєстрація рішення  про відміну рішення  про припинення  професійної спілки,  організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

11.47. Державна реєстрації рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

11.48. Державна реєстрація рішення про відміну рішення  про припинення структурного утворення  політичної партії.

11.49. Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.

12.Державна реєстрація актів цивільного стану

12.01. Державної реєстрації шлюбу
12.02. Державної реєстрації розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей.
12.03. Комплексна послуга «єМалятко»
13. Послуги державної служби зайнятості*
13.01. Інформаційно-консультаційні (щодо умов та порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та обліку осіб, які шукають роботу, призначення допомоги по безробіттю та необхідного для цього переліку документів);
13.02. Пошуку роботи (за допомогою сайтів з пошуку роботи та порталу пошуку роботи державної служби зайнятості „Труд” та інших);
13.03. Резервування часу в спеціалістів центрів зайнятості через сервіс „Електронна черга” (за наявності доступу до 1нтернету);
13.04. Профорієнтації,у тому числі із застосуванням психодіагностичних методик

* послуги надаються представниками суб’єктів надання адміністративних послуг  в приміщенні  ЦНАПу

 

 

 

Перелік адміністративних послуг

які надаються  через  віддалені робочі місця адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг  Білокуракинської селищної ради»

 при Курячівському, Нещеретівському, Дем’янівському  та Тимошинському

 старостинських округах

Білокуракинської селищної територіальної громади

 

1.Соціальні послуги

1.01. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

1.02. Надання державної допомоги:

     у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

1.03. Надання державної допомоги:

         при народженні дитини

1.04. Надання державної допомоги:

        при усиновленні дитини

1.05. Надання державної допомоги:

         на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

1.06. Надання державної допомоги:

         на дітей одиноким матерям

1.07. Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

1.08. Надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами

1.09. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

1.10. Надання державної соціальної допомоги на догляд

1.11. Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

1.12. Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку

1.13. Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

1.14. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме

1.15. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня

1.16. Соціальна допомога на дітей – сиріт та дітей, позбавлених  батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам 

1.17. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

1.18. Виплата допомоги на дітей фізичним особам ― підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку

2.Послуги нотаріату

2.01. Посвідчення заповіту (крім секретного)

2.02. Скасування заповіту (крім секретного)

2.03. Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самовряду­вання

2.04. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього

2.05. Засвідчення справжності підпису на документі

2.06. Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами

2.07. Видача довідки про склад сім’ї.

2.08. Видача довідки , яка підтверджує факт проживання з громадянином  на момент смерті.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь